1. Domovská stránka >
  2. Podujatia >
  3. Tvorba efektívnych kampaní vo filmovom priemysle

MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava

Tvorba efektívnych kampaní vo filmovom priemysle

9. 12. - 10. 12. 2024
MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava

Sumarizácia výzvy

Toto podujatie je súčasťou výzvy Tvorba efektívnych kampaní vo filmovom priemysle.

Dátum zverejnenia výzvy 20.11.2024
Účastnícky poplatok s DPH - komerčná cena 281,- EUR
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC 35,- EUR
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC so zľavou (študenti) 15,- EUR
Koordinátor Bobulová Jana
Lektori Mgr. Zuzana Ďurčeková, ArtD.
Konanie od 09.12.2024 09:30
Konanie do 10.12.2024 15:30
Začiatok prihlasovania 20.11.2024 00:00
Koniec prihlasovania 05.12.2024 00:00
Miesto konania MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava
Maximálna kapacita 12
Forma aktivity Prezenčne

🎯 Chcete, aby vaše umelecké projekty získali pozornosť, ktorú si zaslúžia? 🎯

KC Arténa prináša ďalší praktický workshop pre všetkých kultúrnych nadšencov, umelcov a kreatívcov, ktorých zaujíma, ako propagovať umelecké dielo kultivovane, s citom a profesionálne.

Zistite, ako vytvárať kampane, ktoré oslovia to správne publikum a podporia vašu tvorbu! Naučte sa, ako nastaviť efektívnu marketingovú stratégiu, využiť nástroje na tvorbu kreatívneho obsahu a analyzovať výsledky kampaní. Získajte cenné skúsenosti z reálnych prípadových štúdií a najnovšie poznatky o megatrendoch v oblasti marketingovej komunikácie a ich aplikácie do oblasti kultúry a umenia.

Tento workshop je pre každého, kto chce rozšíriť svoje marketingové zručnosti a naučiť sa, ako zviditeľniť svoju tvorbu v digitálnom svete.

📅 Kedy a kde?

09. – 10. decembra 2024 v priestoroch MEDIA LABu KC Arténa

DEŇ 1 / Teoretická časť

  • Úvod do stratégie: teoretický základ a kľúčové faktory pre tvorbu efektívnych kampaní
  • Budovanie značky: význam značiek v kultúre, kto a čo môže byť značkou
  • Cieľové publiká: analýza socio-demografických a psycho-grafických charakteristík publika
  • Megatrendy: prehľad aktuálnych trendov ovplyvňujúcich marketing a preferencie
  • Framework kampaní: štruktúra krokov potrebná na úspešnú realizáciu kampane

DEŇ 2 / Praktická časť

  • Inšpirácie a prípadové štúdie: praktické ukážky zo sveta aj domáceho prostredia
  • Aktívne zapojenie účastníkov: zdieľanie skúseností a diskusia o konkrétnych projektoch
  • Možnosti spoluprác a ich výhody a nevýhody: porovnanie inhouse riešení s externými spolupracovníkmi
  • Predstavenie praktických nástrojov pre tvorbu kreatívnych obsahov – Canva, Kontentino, OpenAI
  • Tvorba konkrétnych návrhov kampaní, prezentácie a spoločné vyhodnocovanie
  • špeciálny hosť Martin Keder – Freelance Senior Creative Director & Idea Maker

Viac informácií o programe a podmienkach nájdete vo Výzve.

🌟 Prihláste sa ešte dnes a začnite tvoriť kampane, ktoré vyniknú! 🌟