- Domovská stránka >
- Podujatia >
- Tvorba efektívnych kampaní vo filmovom priemysle
MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava
Tvorba efektívnych kampaní vo filmovom priemysle
Sumarizácia výzvy
Toto podujatie je súčasťou výzvy Tvorba efektívnych kampaní vo filmovom priemysle.Dátum zverejnenia výzvy | 20.11.2024 |
---|---|
Účastnícky poplatok s DPH - komerčná cena | 281,- EUR |
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC | 35,- EUR |
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC so zľavou (študenti) | 15,- EUR |
Koordinátor | Bobulová Jana |
Lektori | Mgr. Zuzana Ďurčeková, ArtD. |
Konanie od | 09.12.2024 09:30 |
Konanie do | 10.12.2024 15:30 |
Začiatok prihlasovania | 20.11.2024 00:00 |
Koniec prihlasovania | 05.12.2024 00:00 |
Miesto konania | MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava |
Maximálna kapacita | 12 |
Forma aktivity | Prezenčne |
🎯 Chcete, aby vaše umelecké projekty získali pozornosť, ktorú si zaslúžia? 🎯
KC Arténa prináša ďalší praktický workshop pre všetkých kultúrnych nadšencov, umelcov a kreatívcov, ktorých zaujíma, ako propagovať umelecké dielo kultivovane, s citom a profesionálne.
Zistite, ako vytvárať kampane, ktoré oslovia to správne publikum a podporia vašu tvorbu! Naučte sa, ako nastaviť efektívnu marketingovú stratégiu, využiť nástroje na tvorbu kreatívneho obsahu a analyzovať výsledky kampaní. Získajte cenné skúsenosti z reálnych prípadových štúdií a najnovšie poznatky o megatrendoch v oblasti marketingovej komunikácie a ich aplikácie do oblasti kultúry a umenia.
Tento workshop je pre každého, kto chce rozšíriť svoje marketingové zručnosti a naučiť sa, ako zviditeľniť svoju tvorbu v digitálnom svete.
📅 Kedy a kde?
09. – 10. decembra 2024 v priestoroch MEDIA LABu KC Arténa
DEŇ 1 / Teoretická časť
- Úvod do stratégie: teoretický základ a kľúčové faktory pre tvorbu efektívnych kampaní
- Budovanie značky: význam značiek v kultúre, kto a čo môže byť značkou
- Cieľové publiká: analýza socio-demografických a psycho-grafických charakteristík publika
- Megatrendy: prehľad aktuálnych trendov ovplyvňujúcich marketing a preferencie
- Framework kampaní: štruktúra krokov potrebná na úspešnú realizáciu kampane
DEŇ 2 / Praktická časť
- Inšpirácie a prípadové štúdie: praktické ukážky zo sveta aj domáceho prostredia
- Aktívne zapojenie účastníkov: zdieľanie skúseností a diskusia o konkrétnych projektoch
- Možnosti spoluprác a ich výhody a nevýhody: porovnanie inhouse riešení s externými spolupracovníkmi
- Predstavenie praktických nástrojov pre tvorbu kreatívnych obsahov – Canva, Kontentino, OpenAI
- Tvorba konkrétnych návrhov kampaní, prezentácie a spoločné vyhodnocovanie
- špeciálny hosť Martin Keder – Freelance Senior Creative Director & Idea Maker
Viac informácií o programe a podmienkach nájdete vo Výzve.
🌟 Prihláste sa ešte dnes a začnite tvoriť kampane, ktoré vyniknú! 🌟