1. Domovská stránka >
  2. Podujatia >
  3. Rozdiel, ktorý ponúka značka

MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava

Rozdiel, ktorý ponúka značka

20. 11. - 21. 11. 2024
MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava

Sumarizácia výzvy

Toto podujatie je súčasťou výzvy Rozdiel, ktorý ponúka značka.

Dátum zverejnenia výzvy 28.10.2024
Účastnícky poplatok s DPH - komerčná cena 259,- EUR
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC 40,- EUR
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC so zľavou (študenti) 15,- EUR
Koordinátor Bobulová Jana
Lektori Mgr. Art. Martin Knut
Konanie od 20.11.2024 09:30
Konanie do 21.11.2024 15:00
Začiatok prihlasovania 28.10.2024 00:00
Koniec prihlasovania 17.11.2024 00:00
Miesto konania MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava
Maximálna kapacita 15
Forma aktivity Prezenčne

🌟 Chcete, aby vaša značka žiarila? 🌟

KC Arténa prináša praktický workshop pre umelcov a kreatívcov, ktorí sa chcú profesionálne odlíšiť.

Skúsený konzultant v oblasti marketingovej komunikácie a komunikačný stratég, Mgr. Art. Martin Knut, vám priblíži základy marketingu prispôsobené pre umelecký segment a naučí vás, ako efektívne prezentovať a rozvíjať značku v konkurenčnom prostredí. Čaká vás teoretická aj praktická časť, kde sa dozviete, ako identifikovať cieľovú skupinu, pracovať s archetypmi, využiť emocionálny dopad komunikácie a mnoho iného. Navyše, získate spätnú väzbu od profesionála a podporu pri tvorbe vlastného komunikačného plánu.

🌟 Získajte zručnosti, ktoré premenia váš talent na silnú značku! 🌟

📅 Kedy a kde?

20. – 21. novembra 2024 v priestoroch MEDIA LABu KC Arténa

DEŇ 1 / Teoretická časť

BLOK 1:

Úvod do marketingu a budovania značky:

  • Základy marketingu v umeleckom segmente: čo marketing znamená a prečo je dôležitý
  • Definovanie značky: čo značka je a čo nie je
  • Archetypy značky a ich význam
  • Vplyv módy na značky – prečo sa móda správa ako epidémia
  • Efekt emócií v komunikácii – prečo je emócia pri komunikácií účinnejšia ako fakty

BLOK 2:

  • Marketingovo – komunikačný plán
  • Sociodemografia a psychografia zákazníkov
  • Komunikačné kanály a ich vzájomné kombinácie
  • Spotrebiteľské správanie Slovákov
  • Dizajnovanie budgetu
  • Zadanie domácej úlohy

DEŇ 2 / Praktická časť

  • Prezentácie projektov jednotlivých účastníkov (značka osobná alebo značka firemná) a verejná spätná väzba od lektora (15 minút účastník, 5 minút lektor)
  • Vypočutie prezentácií účastníkov a ich spontánne hodnotenie
  • Učenie sa na modelových príkladoch samotných účastníkov

Viac informácií o programe a podmienkach nájdete vo Výzve.

🌟 Prihláste sa ešte dnes a objavte, ako môže značka pomôcť vášmu umeniu zažiariť! 🌟