- Domovská stránka >
- Podujatia >
- Rozdiel, ktorý ponúka značka
MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava
Rozdiel, ktorý ponúka značka
Sumarizácia výzvy
Toto podujatie je súčasťou výzvy Rozdiel, ktorý ponúka značka.Dátum zverejnenia výzvy | 28.10.2024 |
---|---|
Účastnícky poplatok s DPH - komerčná cena | 259,- EUR |
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC | 40,- EUR |
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC so zľavou (študenti) | 15,- EUR |
Koordinátor | Bobulová Jana |
Lektori | Mgr. Art. Martin Knut |
Konanie od | 20.11.2024 09:30 |
Konanie do | 21.11.2024 15:00 |
Začiatok prihlasovania | 28.10.2024 00:00 |
Koniec prihlasovania | 17.11.2024 00:00 |
Miesto konania | MEDIA LAB KC Arténa, Mlynská dolina, Bratislava |
Maximálna kapacita | 15 |
Forma aktivity | Prezenčne |
🌟 Chcete, aby vaša značka žiarila? 🌟
KC Arténa prináša praktický workshop pre umelcov a kreatívcov, ktorí sa chcú profesionálne odlíšiť.
Skúsený konzultant v oblasti marketingovej komunikácie a komunikačný stratég, Mgr. Art. Martin Knut, vám priblíži základy marketingu prispôsobené pre umelecký segment a naučí vás, ako efektívne prezentovať a rozvíjať značku v konkurenčnom prostredí. Čaká vás teoretická aj praktická časť, kde sa dozviete, ako identifikovať cieľovú skupinu, pracovať s archetypmi, využiť emocionálny dopad komunikácie a mnoho iného. Navyše, získate spätnú väzbu od profesionála a podporu pri tvorbe vlastného komunikačného plánu.
🌟 Získajte zručnosti, ktoré premenia váš talent na silnú značku! 🌟
📅 Kedy a kde?
20. – 21. novembra 2024 v priestoroch MEDIA LABu KC Arténa
DEŇ 1 / Teoretická časť
BLOK 1:
Úvod do marketingu a budovania značky:
- Základy marketingu v umeleckom segmente: čo marketing znamená a prečo je dôležitý
- Definovanie značky: čo značka je a čo nie je
- Archetypy značky a ich význam
- Vplyv módy na značky – prečo sa móda správa ako epidémia
- Efekt emócií v komunikácii – prečo je emócia pri komunikácií účinnejšia ako fakty
BLOK 2:
- Marketingovo – komunikačný plán
- Sociodemografia a psychografia zákazníkov
- Komunikačné kanály a ich vzájomné kombinácie
- Spotrebiteľské správanie Slovákov
- Dizajnovanie budgetu
- Zadanie domácej úlohy
DEŇ 2 / Praktická časť
- Prezentácie projektov jednotlivých účastníkov (značka osobná alebo značka firemná) a verejná spätná väzba od lektora (15 minút účastník, 5 minút lektor)
- Vypočutie prezentácií účastníkov a ich spontánne hodnotenie
- Učenie sa na modelových príkladoch samotných účastníkov
Viac informácií o programe a podmienkach nájdete vo Výzve.
🌟 Prihláste sa ešte dnes a objavte, ako môže značka pomôcť vášmu umeniu zažiariť! 🌟